Kim Kimdir?


“Ben kimim ya da sen kimsin” sorusu
Sadece merak edenlerin anlık duygularını tatmin etmek için...
Sadece duymak istenilenin söylendiği üstünkörü cevapların, üstünkörü sorusudur.

Ne zaman gerçekten anlamak isteyenler sen kimsin diye sormuşlar ki?
10 yıllık eşini tanıyor musun gerçekten?
İş arkadaşlarını ya da 5 yıllık ortağını ya da kaç yaşındaki çocuğunu...
Dostların kim veya seninle dost olmayı tercih etmeyenler kim?
İnsanlar kim olduklarını sana nasıl anlatıyor?
Meslekleri, yaşı, evli ya da bekar olması onu tanıtıyor mu sence gerçekten?
Mesela sana bir hediye veren ya da jest yapan ya da öven iyi biri midir?
Hangi kötü bunları bir zamanlar bir başkasına yapmadı ki?
Peki o zaman...

Kim kimdir?


İnsan Kimin Kim olduğunu nasıl anlar
Neyin doğru
Neyin yanlış olduğunu
Nasıl anlar
Yol gösteren iz ve işaretleri nasıl görür
Ve en önemlisi
Zor kararlarda
gerçekle  sahteyi nasıl ayrıştırır?

Alacaklı kapıma dayandığında,
Ailem eşimi istemediğinde
Müşterim borcunu ödemediğinde
15 yıllık eşime avizenin ampülünü değiştirtemediğimde.
Evlenmeyi beklerken 7 yılın sonunda terkedildiğimde
Elinden tableti alınınca çocuğum zıvanadan çıktığında
Doğru tepki hangisi?

İnsan geleceğine hangi seçimle yön verebilir?

Hayatta tesadüf yoktur
Her seçimin bir sonucu vardır diyor Deneyimsel Öğreti
Ve her şey bir sebep sonuç ilişkisiyle birbirine bağlıdır.

Peki, o zaman
Kim Kimdir bilmek
insanın hayatında nasıl bir fark yapar?

Ve

Siz
KimKimdir'i
Gerçekleri duyduktan sonra hayatınızda neler değişti?


Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı aşağıda paylaşabilirsiniz. 😊

Yorumlar

  1. Başta önyargılı katildigim seminerden som derece etkilendim. Devamı icin sabırsızlanıyorum. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Bu dersi almadan önce önyargılarım vardı.oysa şimdi o kadar farklıyımkim dersten önce ve sonrası diyorum kendim için .insanları tanımaya çalıştım davranışlarımı değiştirmeye çalıştpozitif ım özel hayatımda ve iş hayatımda çok büyük değişiklikler pozitif gelişmeler oldu .deneyimsel tasarım öğretisinde iletişşmdemustalık dersini bence her gencin her annenin her babanın kısacası her bireyin kesinlikle kesinlikle almasını isterdim Ben eğitici hocama ilk dersten sonra neden daha önce bu dersi almamışım dedidiğimi hatırlıyorum. En çok etkilendiğim sessizlik yasası miktar ve etki yasası iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  3. Selamlar;
    Kendinizi,ailenizi,çevrenizdeki insanlari tanimak,gerçek manada kesfetmek isterseniz bu eğitimi almanızı tavsiye ederim.Egitimden sonra kendinizde olan değişimi goreceksiniz.Eskisi gibi insanlara kızmayacak ,sasirmyacak neyi neden niçin yaptıklarını anlamış olacaksiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder